Publikuss

A bal az jobb?

2023. február 23. 20:56 - Publikus Team

XIII. Kerületi Közszolgáltató 1. rész

Ezt a sorozatot azért indítottuk, hogy bemutassuk Budapesten egy minta kerületet, ahol önkormányzati szinten szinte minden „példaértékszerűen” működik. Első részünkben Tóth József polgármester Úr fellegvárának gazdasági helytartóját, a XIII. Kerületi Közszolgáltatót vettük szemügyre, hogy miként állnak az év minden napján a lakosság alázatos szolgálatába. Indulásként vegyük át dr. Palatka Lívia vezérigazgató bemutatkozóját, amitől némelyeknek akár könny is csordulhat a szemébe:

01_xiii_keruleti_kozszolgaltato_zrt.jpg

„Hiszem, hogy akkor lehetünk eredményesek, ha érzik és látják, a XIII. Kerületi Közszolgáltató Zrt. Önökért dolgozik; mindaz, amit teszünk, az Önök környezetét szépíti, az Önök életkörülményeit javítja. Az együttműködés munkánk záloga. Az együttműködés nem lehet teljes Önök nélkül. A lakosok jelzései, észrevételei, javaslatai visznek minket előre az úton. Szívesen fogadjuk kéréseiket, ötleteiket, ahogy bejelentéseik is nagyban segítik feladatellátásunkat. Akkor végezzük jól munkánkat, ha Önök mindig tudják, van hová fordulniuk, ha problémájuk van, és érzik, választ, megoldást kapnak tőlünk. Ezért dolgoztunk eddig és ezért dolgozunk a jövőben is.

02_xiii_keruleti_kozszolgaltato_zrt.jpg

Ezzel el is könyvelhetnénk, hogy ez igen, én is ebben a kerületben szeretnék élni, ha már ennyire odaadóan teszik oda magukat a XIII. kerület közszolgái. Ha viszont megnézzük egy helyi vállalkozó esetét, aki kibérelt tőlük egy garázsbeállót, megkérdőjelezhetővé válhat a szép kis bemutatkozójuk tartalma. Cégvezetőnk ugyanis a COVID idején nehéz helyzetbe került és igényelte a Vagyonkezelőtől a kormányunk által kiadott rapid rendelet szerinti bérlemény fizetési kötelezettségének elengedését. A Szolgáltató úgy rendelkezett, hogy rá nem vonatkozik az országos rendelet, így fizetni kell és kész! Ezután a megoldásuk az volt, hogy kisgyerekként elszaladtak a problémamegoldástól, viszont a bérleti díjat továbbra is követelték, így bírósághoz fordultak.

03_xiii_keruleti_kozszolgaltato_zrt.jpg

forrás: kozszolgaltato.bp13.hu

A telefonos és e-mailben történő megkeresésre nem válaszoltak, így a vállalkozónk felmondta a bérleti szerződést, amit egyszerűen nem akartak észrevenni. Sőt alkalmazottjuk elkezdte használni a garázsbeállót, hogy a profit a részükről maximális legyen. Cégvezetőnk ezután nyomatékosan hivatalos levélben is felmondta a bérleti szerződést, amiről hallani sem akartak.

04_xiii_keruleti_kozszolgaltato_zrt.jpg

A Pesti Központi Kerületi Bíróság bírája érdekes kérdésben egyben utasította Vállalkozónkat, hogy keresse fel személyesen a Közszolgáltatót és próbáljon megegyezni vele. Érdemes a felvételeket meghallgatni, mivel elképesztő, hogyan reagáltak a Közszolgáltató katonái a megkeresésekre:

„Nagyon szépen megkérem, hogy legyen kedves fáradjon ki!”

„Nagyon szépen megkérem, hogy távozzon az épületből!”

„Megkérem uram, hogy legyen kedves távozni!”

„Nem mehet be!”

felvetel_gomb.jpg

Volt hová fordulni, ha probléma volt, de sem választ, sem megoldást nem kapott tőlük!

05_sz1.jpg

A szavazás lezárult.

hun.jpg

komment
süti beállítások módosítása